COVID-19 – hygienická opatření ambulance proti šíření nákazy

Vážení pacienti,

i přes probíhající situaci a nařízená opatření ohledně šíření virového onemocnění COVID-19 se snažíme zachovat chod ambulance a zajistit pro Vás i nadále kardiologickou péči tak, aby průběh Vaší léčby nebyl narušen. V rámci zvýšeného nároku na hygienu jsme přistoupili k následujícím opatřením:

Všichni naši zaměstnanci nosí po celou pracovní dobu ochranné zdravotnické pomůcky, tedy roušky či respirátory, případně rukavice a brýle.
Do prostor čekárny i samotné budovy je povolen vstup jen pacientům, nikoli jejich doprovodům či členům rodiny.
Veškeré prostory jsou každý den uklízeny a dezinfikovány, kliky a zábradlí jsou dezinfikovány několikrát v průběhu ordinačních hodin.
Všechny holtery, které jsou zapůjčovány domů, jsou dezinfikovány.
Pacientům je v rámci kontroly měřena teplota.
Viditelně nachlazení či nemocní pacienti jsou posíláni domů.
Všichni naši zaměstnanci, kterých se týkají vládní nařízení, dodržují domácí karanténu.

Pro co nejvyšší efektivitu opatření Vás žádáme o následující:

Noste roušku, pokud ji máte k dispozici.
Pokud je to možné, nechte svůj doprovod doma.
V čekárně využijte možnost antibakteriálního gelu pro dezinfekci rukou.
Zvažte, jestli Váš zdravotní stav není ohrožující pro Vaše okolí, ostatní pacienty a naše zaměstnance. V případě, že se necítíte zdraví, zůstaňte raději doma a přeobjednejte se.
Pokud jste bez kardiologických obtíží a máte plánovanou pouze rutinní kontrolu, zvažte přeobjednání
Recepty Vám můžeme zaslat emailem či SMS.
Omluvte prosím obtížnější možnost se dovolat. Žádosti o recepty, přeobjednání či dotazy nám můžete zasílat také mailem na kardiologie.brandys@seznam.cz

Děkuji za důvěru i spolupráci

MUDr. Jiří Krupička, PhD.